Spousta společností si uvědomuje výhody a možnosti, které call centrum celému podnikání otevírá. Ale také celá řada firem nemůže těchto výhod užívat už jenom z toho důvodu, že je dosažitelnost call centra příliš nízká a nedokáží si jej pro svoje potřeby udržet.
V takovém případě většina firem zkrátka řeší, co to by řešilo call centrum jinými, sekundárními cestami. Jenže je tady také druhá možnost, o které mnozí neví. A to je možnost pronajmout si call centrum externě.
Jako vaše vlastní call centrum
Člověk by mohl očekávat, že call centrum v případě externího užití bude klást jakési problémy do cesty. A to hlavně v tom smyslu, že nebudou místní operátoři vychováni přesně pro potřeby společnosti. Jenže opak je v tomto případě pravdou. Samotné externí call centrum dokáže stejně tak plnit povinnosti, jako svoje vlastní. Jednotliví operátoři jsou v komunikaci vytrénovaní profesionálové. Díky tomu tak dokáží realizovat standardní úkony od sjednávání schůzek až po veřejné průzkumy.
Mnohem levnější cesta k výhodám
Externí call centrum funguje víceméně jako pronájem. Pronajmete si počet operátorů a časové okno, ve kterém jsou pro vás k dispozici. Následně je potom užíváte tak, jako kdyby se jednalo o vaše vlastní lidi. Pro spoustu lidí tak může být přesně taková služba opravdu velice levnou cestou k dosažení mnoha komunikačních cílů. Pokud přitom porovnáte náklady na call centrum od výstavby až po provoz, tak vás pronájem vyjde opravdu na droboulinké zlomky.
Potřeby od A do Z
Call centrum může dělat opravdu velké množství různých úkonů, které pro vás mohou být nejen výhodou, ale také životně důležité. Pro mnohé společnosti je například akvizice nových klientů otázkou na denní bázi, protože jejich produkty a služby nemusí mít nutně dlouhodobý nebo periodický ráz. Vedle toho pro jiné firmy pak bude spíše správnou službou generování potencionálních nových klientů, nebo sjednávání schůzek a komunikace s obchodními partnery. Zkrátka call centrum je tak schopné jako jeho vedení a pro vás otevírá neskromné množství možností.